Beg Dari Zalora Dah Sampai

Beg Dari Zalora Dah Sampai| Alhamdulillah sampai juga akhirnya barang dari Zalora. Sesungguhnya penantian itu satu penyeksaan. Ewaah ayat tak boleh blah haha. Ehh sungguhla. Kita punya la cek tracking saje menunggu dari pagi sampai ke petang bayang orang Ninja Van pun tak nampak. Siap boleh pergi klinik untuk appointment anak lagi tau. Mulalah terdetik dalam hati ehh diorang tak jumpa ke alamat ni. Suami kinah kata jomlah kita pusing-pusing takde pun orangnya call pun tidak. Elok je kinah nak keluar ada orang ketuk pintu. Seperti yang disangka barang dah sampai. Nasib tak keluar lagi tau. 

Nak tau apa barang yang kinah grab hasil dari baucer tu? Kinah ada ceritakan dalam entri sebelum ni. Haa ni dia beg tangan. Yeayy bukak je parcel waaa cantiknya. I like and very nice. Hehe.

Beg Dari Zalora Dah Sampai
Masa dapat tu, besarnya parcel dia huhu
Beg Dari Zalora Dah Sampai
Rasa sayang pulak nak buang tag ni hehe
Ni gambar full beg tu
Alhamdulillah happy sangat. Beg ni condition elok. So tak payahla nak return ke ape. Memang puas hati. So, macam mana? Masih ragu lagi dengan Zalora? Jangan begitu. Servis Zalora memang tiptop. Diorang akan update kita di email. Ok lah itu aje buat masa ni. 

Post a Comment

6 Comments

  1. terbaik servide zalora sis... cantik beg tu...

    ReplyDelete
  2. Akak memang selalu beli zalora...tapi.lazada lebih murah

    ReplyDelete
  3. sha suka jugak dengan zalora, servis laju

    ReplyDelete
  4. zalora memang ok.
    well known website.
    trusted in shaa Allah...
    cantik beg. pandai pilih...

    ReplyDelete