Monday, 15 May 2017

Keputusan Segmen Mencari Bloglist By Kinah


Dah semak nombor masing-masing? Kalau belum boleh rujuk kat sini tau. Ok lah tak nak membuang masa kinah nak umumkan siapa yang terpilih untuk dimasukkan ke dalam bloglist kinah nanti. Untuk kali ni kinah gunakan random ye dan lihat je nombor yang tertera. Semuanya ada 15. Hari tu kinah ada bagitau kan, disebabkan segmen ni mendapat sambutan kinah tambah dari 10 ke 15 link. 

Tahniah semua. Link ni kinah akan masuk paling lewat pun hujung minggu ni ye.

12 comments:

  1. ok ... #30 melapor diri T_T ...
    thanks kinah :)

    http://sukasukasurirumah.blogspot.my/2017/05/segmen-mencari-bloglist-by-kinah.html

    cheers.

    ReplyDelete
  2. no 10 lapor diri =D terima kasih pganjur ! =D ju pun letak blog kinah dlm bloglist sis =D

    ReplyDelete
  3. tahniah kpd semua pemenang.. :)

    ReplyDelete
  4. thanks cik kinah..trafik blog sya dh naik sikit.. :)

    ReplyDelete
  5. Ya Allah. Eyja menang ke? Alhamdulillah. Tak sangka nya :'D

    Dahlah tak jenguk langsung segmen masa segmen kinah tengah berlangsung!

    Thank you Kinah btw <3

    ReplyDelete
  6. 28. huhu.
    lucky me. yeayyy. :D

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah rezeki no 20 lapor diri

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah rezeki , saya yg no 1 tu . hehe

    ReplyDelete