Monday, 13 March 2017

Nak Kumpul Fridge Megnetla

Haish tetiba pulak teringin nak kumpul fridge magnet macam ni. Setakat ni yang kinah ada satu je. Hahaha itupun beli masa dekat Melaka. 

Sumber: Google

Tengok gambar tu banyak betul fridge magnet dia. Kinah pun nak kumpul banyak-banyak fridge magent baru nampak ceria peti besi kinah tu. 

Oh ye sekarang ni kak Mia Liana ada buat giveaway fridge magnet dari Padang Besar tau. Jom siapa yang nak mengumpul fridge magnet tu moh le kita join. Mana tau ada rezeki kat situ. Siapa nak join klik SINI

2 comments:

  1. Kak ana pengumpul tegar FM. So far dah 2 pintu atas peti ais penuh dengan FM. Tapi ada yg dah pecah sebab jatuh. Syg rasanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ana kan selalu travel mestila banyak FM. Alahai. Takpe la kak ana. Takde rezeki dah jatuh nak buat macam mana. Nanti kak ana kumpul lagi.

      Delete