Cuci Mata di Tudung2U.com

Tudung bawal Pucci sekarang ni dah menjadi trend. Tak kirala yang muda mahupun yang dah berusia. Bawal Pucci ni menjadi pilihan sebab mudah dibentuk sebab tu menjadi pilihan semua golongan. Boleh dipakai pada bila-bila masa je.

Haa kali ni kinah nak perkenalkan satu laman web yang menjual pelabagai jenis tudung dari yang bawal sehinggalah yang instant. Pilih je nak yang mana. Macam-macam pilihan. Laman web yang kinah nak perkenalkan ni ialah Tudung2U.com serius cakap kalau korang usha web ni pasti rambang mata. Tambah pula raya tak lama dah. Bolehlah nak buat survey mana yang berkenan di hati. Meh kinah belanja sikit koleksi tudung bawal Pucci.


Tudung Bawal Pucci

Selain bawal Pucci ada juga koleksi lain seperti Moon Scarves dengan packaging yang comel.



Apa yang korang tengok ni cuma sebahagian je. Banyak lagi yang cantik-cantik. Pada yang bertudung labuh, Tudung2U.com turut menampilkan dengan koleksi daripada Hijranisa.




Rambang matakan. Kalau nak tengok lebih banyak lagi koleksi daripada jenama-jenama terkenal boleh melayari ke Tudung2U.com



Post a Comment

2 Comments

  1. Akak saya memang mencari pucci yang labuh macamtu. boleh la suruh akak saya cuci mata di sini hehe thanks for sharing.

    ReplyDelete