Terima Sampel Anlene


Semalam terima sepucuk surat daripada Anlene. Yeayy dapat sample susu Anlene yang baru. Ala yang iklan Shiela Majid menari tu. Masih ingat lagi yang kinah ada isi form di Freebiesland aritu? Haaa ini salah satunya tau.

So far, sedap sangat susu Anlene ni. First time mencuba. Ingat budak je kena minum susu, mak budak pun kena minum juga susu untuk menjaga tulang kita ni. Tambahan pula banyak aktiviti yang kita buat yang boleh menjejaskan kekuatan tulang. 


Semuanya ada tiga sachet. Macam mana nak dapatkannya mudah sahaja cuma isi form yang diberikan dan tunggu posmen hantar ke rumah. Dalam dua minggu juga kot proses tersebut. Haa tunggu apa lagi cepat isi form sebelum kehabisan stok.

Post a Comment

6 Comments

  1. Setakat ni tak pernah lagi minum Anlene hehe. Sedap tak ehh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita. Ni pun baru nak merasa. Sedap rasa susu hihi

      Delete
  2. Sedapkan susu anlene ni. Haritu redeem lah free sample Anlene ni tiba2 time click send tu terperasan salah alamat kat rumah sebelah. Pastu biar jelah, takda rezeki. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap. Pulak dah. Alamat rumah sebelah kau bagi mai hihi. Takpela ada rezeki tu nanti. Mana tau ohh ni surat budak mai punya nanti dia bagi la. Huhu

      Delete
  3. memang tak boleh minum susu, tapi pernah minum susu anlene coklat...

    ReplyDelete