Novel yang Belum Dibaca


Masih baru dan berplastik lagi walhal beli dah lama dah. Antara 3 novel ni cuma Jodohku Gadis Kampung tu paling lama sekali beli. Tak ingat la beli bila tapi tula disebabkan kekangan masa terpaksalah novel-novel ni kena KIV dulu. Bukannya apa bila kita tengah membaca ada pulak tukang nak menyibuk nak membaca juga. Siapa lagi kalau bukan anak dara kinah tu. 

Free pun bila dah malam. Dah malam biasalah badan dah penat dan letih jadi terpaksalah novel ni duduk di rak dulu ye. Bila dah sudah baca nanti kinah review satu-satu.


You Might Also Like

4 Pengomen Tegar

  1. Membaca tu mengembangkan imaginasi 😍 sambil tu menjana industri buku negara. Semoga kualiti novel yang terhasil meningkat bukan fokus pada kisah cinta klise

    ReplyDelete
  2. Mai pun suka membeli padahal ada yg tak terbaca lagi kat rak tu. Tak sabar tunggu review nanti,hihi.

    ReplyDelete
  3. Novel macam ni saya dah lama tak baca... fav writer saya sekarang novel thriller, Ramlee Awang Murshid 😁 dengan Pak Latip, novel sejarah Islam... selain tu buku-buku parenting & motivasi...

    ReplyDelete
  4. Lahai.. bestnye kalau ada masa yg panjang utk baca buku.. hurmm

    ReplyDelete