Terima Baucer Daripada Drypers Club

  • Wednesday, November 09, 2016
  • By Kin Naz
  • 4 Comments

Hati ni berbunga-bunga bila dapat surat daripada Drypers Club. Curious juga la apa kandungan surat tu. Bila bukak ohh terima sekeping baucer bernilai RM10.00 untuk pembelian Dypers Touch. Alhamdulillah. Jimat RM10.00. Kalau nak diikutkan harga asalnya agak mahal la juga drypers Touch ni.

Lepasni nak guna saiz L. 

Ni la baucer tu. Hanya valid di Tesco, Giant, Econsave. 

Sekarang ni guna Drypers Drypantz. Bila tengok balik saiz L macam sikit je. Tak tahan lama ni. 




You Might Also Like

4 Pengomen Tegar

  1. Wah!! Bestnya dapat voucher.. Sha pun guna Drypers tapi Wee Wee.. Selalu tebus point je.. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu pun kinah guna wee wee juga lepas wee wee tukor terus tukar drypantz. Baucer ni tak tebus pun. Diorang yang bagi

      Delete
  2. syiok nya free voucher... Tahniah

    ReplyDelete