Sunday, 5 January 2014

Rumah Pelindungan Untuk Hari Kiamat


Assalamualaikum semua. Kali ni kinah nak share mengenai sebuah syarikat telah menghasilkan rumah perlindungan untuk hadapi hari kiamat nanti. Subhanallah, macam-macam orang sekarang buat untuk elak hari kiamat. Larilah sejauhmana sekalipun hari kiamat akan tetap tiba bila tiba masanya nanti.


credit to : Oh Media

10 comments:

  1. Boleh pulak gitu.yg pasti smua x kn selamat.bumi hancur.

    ReplyDelete
  2. haihh. membazir je kalau beli ni. hahaha.

    ReplyDelete
  3. baik kasi duit tu kat aku!! sembunyilah mana2 , anda tetap mati!!! mintak tlg siapa leh jelaskan http://theianfaizaldiaries.blogspot.com/2014/01/nuffnang-yang-ini-aku-tak-faham.html

    ReplyDelete
  4. Nampaknya diorang tak fahami kiamat. Tengoklah macam dalam filem 2012 dulu tu. Diharap umat Islam tak terpengaruh sama.

    ReplyDelete
  5. bukan boleh selamat pun. kalo x, bukan kiamat ler nama nyer.

    ReplyDelete
  6. Klu dah smpi ajal akan mati juga.. apalah dia org ni. Nice sharing kin naz.. :)

    ReplyDelete