Saturday, 16 November 2013

5A UPSR Dapat Mini Cooper

Waa untung adik tu, dapat 5A dalam UPSR dapat sebiji mini cooper. Fuhh memang dasyat adik ni akak yang ada lesen kereta pun tak mapu lagi nak beli kereta sebiji.Untung adik Siti Nur Fatini ni, hadiah itu diberikan oleh ayahnya yang merupakan seorang pembekal ayam di Kelantan. Lepasni belajar elok-elok ye dik, teruskan usaha adik tu sehingga menjejak ke menara gading. Tahniah sekali lagi diucapkan.

Sumber Mr Google

6 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki adik ni.... tapi rasanya cam keterlaluan lah pulok hadiah tu...

    ReplyDelete
  2. wahh untung ler.. rezeki dia..nanti dah cukup umur boleh la ambil lesen memandu...hee

    ReplyDelete
  3. macam2 ganjaran sekarang ni ibu bapa beri untuk anak2... :)

    ReplyDelete