Eraz Fadzli Datang Terjah

Assalamualaikum semua...

Teruja malam ni sebab blogger Eraz Fadzli datang terjah. Waaa selalu kinah terjah blog dia tapi hari ni Eraz datang ke blog yang tak seberapa ni siap join lagi segemen kinah. Terima kasih ye papa Zara yang cute tu. 

Terjah blog Eraz Fadzli untuk lebih mengenali beliau.

Oh ye tadi kinah ada post mengenai skin blog ni sama ada matang atau tidak. Rata-rata memberikan komen yang positif dan membina pada kinah. Terima kasih semua yang memberi komen. Kinah pun sebenarnya malas nak tukar-tukar dah pening nak bermain dengan kod segala bagai. Dari membuang masa dengan edit template, lebih baik pergi terjah dan blogwalking blogger lain. Betul tak semua hihi. Kali ni kinah buat tulisan besar sikit sebab ada blogger kata tulisan kinah kecik, tak nampak dan kadang-kadang apa yang nak cuba disampaikan tu tak jelas. Ok la itu je la untuk kali ini. 



Post a Comment

8 Comments

  1. haa, mcm ni senang nak baca..keep it up yer !:)

    ReplyDelete
  2. Kinah, terima kasih untuk entri ni.. :)

    ReplyDelete
  3. Font besar mmg senang nak baca tp spacing antara lines tu kecik sgt, nampak crowded lah sis.. Huhu.

    ReplyDelete
  4. jom bw2..:) hihihi,slm kenal

    ReplyDelete
  5. hmm vee tu la masalahnya tak reti dah nak ejas sebab template ni memang macam ni, ade sesape yang tau camne nak ejas?

    ReplyDelete
  6. betul tu...tulisan dah ok dah...teruskan je guna kalau itu yang kinah minat...xsalah kan..setiap blogger tu ada citarasa dia...

    ReplyDelete