Sunday, 6 October 2013

Eh Rakaat Ke Tiga @ Empat

Assalamualaikum...

Pernah alami begini ketika dalam solat? Kinah jumpa dalam Facebook, semoga perkongsian ini akan memberi manfaat kepada kita semua


9 comments:

  1. perkongsian yang bagus akak. :)

    ReplyDelete
  2. nice sharing
    aah dlm bersolat kengkadg kita konpius kan antara rakaat yg keberapa
    nice sharing

    ReplyDelete
  3. zaman-zaman mula nak belajar sembahyang dulu-dulu selalu le terlupa rakaat nih..hihi, bebudak kan..

    ReplyDelete
  4. Biasanya kalau trlupa ni sbb solat x khusyuk,dlm solat tp pkrn ke lain..lps ni,nk wat itu inilah.ble rasa was2 lbih baik ambk rakaat yg sdikit..kkdg akak pun cmtu jgk.thanks perkongsiannya.

    ReplyDelete
  5. Kadang-kadang jadi juga kat ika, terlupa rakaat yang ke berapa, alhamdulillah memang ingat untuk buat sujud sahwi ni sebab belajar masa zaman sekolah dulu. Ika rasa semua orang belajar sama ada ingat dengan tidak je.
    Terima kasih kak mengingatkan, perkongsian yang bagus. Semua orang boleh praktikkan insyaAllah :)

    ReplyDelete
  6. aaaaaaa pernah jugak dalam situasi macam ni . . sekarang baru tao macam mana nak atasi . . thanks for sharing yeah ! sgt berguna ;)

    ReplyDelete
  7. tak dinafikan, mama juga manusia biasa... hihi, pernah berlaku dalam hidup mama... lagi2 bila tumpuan mama dikacau, sufi masuk bawah telekung..

    ReplyDelete