BE

CPUV Ke 11

  • Wednesday, October 30, 2013
  • By Kin Naz
  • 7 Comments

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah, haritu satu CPUV kinah dah kredit hari ni ada lagi CPUV untuk kinah rezeki Oktober bukan tragedi Oktober ye macam lagu Awie hehehe. Terima kasih Nuffnang. Kali ni CPUV daripada Sony Xperia Z1 waaa cantik pulak kinah tengok. Kinah memang minat dengan Sony sebab gambar dia cantik tak macam kamera lain kelabu asap je huhuhu jangan marah ye jenama-jenama lain. Nak beli modal tak cukup, jadi cuci mata je la. 

Cantikkan, berangan je la ko kinah oiiii hehehe

Tengok gaya projek durian pun bakal kredit jugak sebabnya tak nampak berjoget dah pun


You Might Also Like

7 Pengomen Tegar

  1. tahniah kinah..akak baru dapat jugak

    ReplyDelete
  2. yeay! sila belanja vadee...kan dah nk deepavali ni...hikhik

    ReplyDelete
  3. tahniah~~ byknye cpuv.. jeles ni~ hahaha

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...tahniah dear:) suka jugak sony ni,hee...tapi memang kena berangan je la dulu............hihi

    ReplyDelete