Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

Merdeka! Merdeka! Sale Blogger Contest

Merdeka! Merdeka! Sale Blogger Contest| Lazada Blogger Contest kembali lagi. Lazada selalu menganjurkan contest untuk blogger. Terima kasih Lazada. Kali ni Lazada mengadakan contest bersempena Sambutan Hari Kemerdekaan yang ke 60 tahun pada 31 Ogos ini. Contest ini berlangsung dari 21 Ogos sehingga 31 Ogos 2017. Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut bolehlah klik dibawah banner.

a. What do you love about being Malaysian


Negaraku, tanah tumpahnya darahku. Inilah tanah airku. Sesungguhnya, kinah begitu berbangga menjadi rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia hidup dengan aman dan sentosa tanpa sebarang ancaman luar yang boleh mengganggugugat keamanan negara kita. Kepelbagaian kaum di negara ini membuatkan negara kita kaya dengan kepelbagaian adat dan budaya. Disamping itu, kepelbagaian makanan seperti nasi lemak, roti canai dan sebagainya dapat dinikmati yang mana mungkin kita tidak akan dapat ditempat lain.

Sungguh bertuahnya kita menjadi rakyat Malaysia. Negara kita juga begitu kaya dengan khazanah alam yang kebanyakkan masih boleh kita terokai. Indahnya bumi Malaysia yang dicintai. Saya berbangga menjadi anak Malaysia.

b. Choose your favourite local brand


c. Select two product from that brand you love.

Pensonic Aedes Buster Mosquito Insect Killer

Sepertimana yang korang tahu. Kawasan perumahan kinah kes denggi sangat tinggi. Jadi, sebagai langkah jaga-jaga Pensonic Aedes Buster Mosquito Insect Killer perlu ada di rumah kami. Apa yang penting, Pensonic Aedes Buster Mosquito Insect Killer ni bebas daripada bahan kimia.

Pensonic PB5001 Food Processor

Pensonic PB5001 Food Processor ni perlu ada dalam dapur kinah. Lebih mudah nak dikendalikan tambah pula ada anak kecik. Jimat masa dan tenaga. Lagipun terdapat pelbagai fungsi dan harganya pula memang berpatutan. 

Jadi tunggu apa lagi. Lagi beberapa hari je lagi Sale ni berlangsung. Diingatkan sekali lagi, Lazada mengadakan Merdeka! Merdeka! Sale dan berlangsung dari 25 Ogos 2017 sehingga 31 Ogos 2017. Sebanyak 80% diskaun dapat dinikmati oleh semua. Tunggu apa lagi pergi ke website sekarang.


Post a Comment

0 Comments