Bagaimana Anda Boleh Berjimat Dalam Dekorasi


Bagaimana Anda Boleh Berjimat Dalam Dekorasi| Cantikkan dekorasi rumah tu. Alangkah indahnya boleh buat macam tu. Nak buat macam tu memerlukan bajet yang besar nak deko sendiri tapi ilmu dekorasi tiada. Nak upah Pereka dalaman bajet tak banyak. Alahai. Sekarang ni ada macam-macam cara nak deko. Tak payah dah nak upah Interior Designer dah. Bagi yang tengah mencari rujukan untuk dekorasi, Bagaimana Anda Boleh Berjimat Dalam Dekorasi adalah pilihan yang tepat.

Mengapa kinah kata Bagaimana Anda Boleh Berjimat Dalam Dekorasi adalah pilihan yang tepat? Sebabnya ada 77 tip dan teknik dekorasi bajet. Menarik bukan? Diasaskan oleh Hazlam atau lebih dikenali sebagai Alam Anuar dan merupakan seorang designer, perunding dan penulis serta pemilik syarikat Hazlam Anuar Design di Kuala Lumpur. Jadi dengan segala pengalaman yang ada, beliau telah menerbitkan ebook Bagaimana Anda Boleh Berjimat Dalam Dekorasi khusus untuk mereka yang mahukan dekorasi secara bajet.

Oh ye,  mesti anda tertanya-tanya harga ebook ini. Harganya adalah sebanyak RM37.00 sahaja untuk anda mulakan langkah menghias rumah anda. Dengan harga RM37.00 ini, anda juga akan menerima bonus eksklusif secara PERCUMA sahaja. Tunggu apa lagi, tempah sekarang ebook anda. <<<< Bagaimana Anda Boleh Berjimat Dalam Dekorasi

Post a Comment

6 Comments

  1. tak sempat lagi nak deko semua ni tapi dah lama teringin nak buat deko vintage comel semua tu

    ReplyDelete
  2. wahhh.. bestnya.. Nurul suka bab2 mendeko ni :D

    ReplyDelete
  3. Menarik ni. Siapa lah yg xnak bajet2 ni Kan. Rumah cantik, duit pun save

    ReplyDelete
  4. Living room sekecil begitu pon, kalau pandai dekorasi, pasti akan nampak comel/lawa juga. Kena ada idea, memang akan jadi cantik.

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete
  5. wah..hebat buku ni..i kalau dah namanya dekorasi tak sah kalau tak lari budget. mana tak nya semua nak dibeli. yang itu cantik yang ini pon cantik, semuaa cantikk

    ReplyDelete
  6. deko kena selari dgn bajet.
    besar bajet, lebih byk pilihan, kan.
    bagi aida. ikot bajet lah.

    ReplyDelete