Pemenang Lazada Ramadhan Raya Blogger Contest

Pengumuman kepada semua blogger yang menyertai Lazada Ramadhan Blogger Contest, pihak Lazada telah mengeluarkan senarai pemenang. Alhamdulillah selepas beberapa kali kecundang akhirnya merasa juga menang dengan Lazada. Ok la dapat tempat ketiga. Pada semua yang tersenarai tahniah diucapkan. Pada yang tidak berjaya, kita cuba lagi pada contest yang akan datang.

You Might Also Like

21 Pengomen Tegar

  1. Tengok kat mn ni kinah..selalu dpt email kali ni xdpt plk..tahniah kinah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kinah tengok kat sini https://www.lazada.com.my/blogger-contest/

      Delete
  2. tahniah all..tahniah kinah..:)

    ReplyDelete
  3. seronok nya la menang . boleh dpt reward y korang nak hihi

    hai salam kenalan dari emma . saya comeback untuk blogging . Jom follow saya . i'm done follow you . banyak story emma share kan seperti ni :-

    Tak sia sia rajin tag dan share . So ni reward yang kekma dapat .

    http://emmadianastory.blogspot.my/2017/06/vanitymirror-cermin-ajaib.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal juga sis ema. Nanti kinah follow tau

      Delete
  4. tahniahhh kinaz! wahhh shopping sakannn. btw thank tnggalkan link dekat fb uyul. uyul dah masukkan awak dalam bloglist julai. heheh. salam kenal.
    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih uyul. Salam kenal juge. Nanti kinah masukkan uyul dlm bloglist kinah tau

      Delete
  5. tahniah buat semua pemenang, semoga makin murah rezeki 😉

    ReplyDelete