Menang Dua Segmen Bloglist

Menang Dua Segmen Bloglist|Sebenarnya banyak entri yang kinah nak up tapi semuanya tertangguh akibat kekangan masa tapi takpela kinah curi sedikit buat masa ni hehe. Alhamdulillah kinah tersenarai di bloglist Mrs Pip kinah dapat tau pun daripada JM tengok link kinah ada tersenarai. Haritu kinah ada join satu segmen daripada Mrs Pip dan kinah adalah peserta pertama Mrs Pip. Tak sangka pulak nombor satu tu nombor bertuah alhamdulilah. Pada yang join tu bolehla semak di sini.

Satu lagi segmen kinah join masa raya aritu. Lewat pulak nak update. Kinah menang Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani Rahman. Kinah menang bloglist tau. Alhamdulillah rezeki bulan Syawal. Ehh Syawal pun dah nak melabuhkan tirai. Sekejap je masa berlalu kan tik tok tik tok dah nak bula Ogos. Ekhmm tak lama lagi kinah nak buat satu segmen tau. 

You Might Also Like

9 Pengomen Tegar

  1. Congrats kinah..
    Lepas ni tunggu kinah punya segmen la pula ....

    ReplyDelete
  2. tahniah tersenarai dalam bloglist mrs pip julai-ogos 2017

    ReplyDelete
  3. tahniah!
    jemput join :)
    http://fws00blog.blogspot.my/2017/07/aidilfitri-giveaway-by-faye-and-friends.html

    ReplyDelete
  4. congrats..anyway, done follow ur blog

    ReplyDelete