Keenakan Sambal Hitam Pahang Bonda

by - Tuesday, July 18, 2017

Keenakan Sambal Hitam Pahang Bonda| Alahai terasa kesedapan sambal hitam ni. Sambal hitam ni mak kinah bagi masa balik raya hari tu. Sekarang baru nak up entri huhu. Sebenarnya kinah baru je bukak sambal ni. Tu lambat nak up tu. 

Siapa hantu samba yang pedastu, Sambal Hitam Pahang Bonda ni wajib ada atas meja makan korang. Jujur kinah cakap, bila dah mula makan sambal ni dah tak ingat lauk lain dah. Sampai gitu penangan sambal hitam ni. Sambal Hitam Pahang Bonda ni sedap dimakan dengan nasi panas tau. Ada sekali tu kinah makan dengan nasi lemak, memang terangkat. Makan dengan roti pun sedap juga terpulang cara korang nak makan macam mana. Ok lah tak mau cakap banyak, siapa berminat boleh hubungi nombor ni 012-5269241

You May Also Like

6 Pengomen Tegar

  1. Replies
    1. Kan.. memang terbaik la sambal ni

      Delete
  2. Nampak sedap jea tapi saya tak tahan pedas... hurmmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap shikin. Tapi sayangnya awak tak tahan hmm

      Delete