Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani Rahman

by - Tuesday, June 27, 2017

Assalamualaikum semua, selamat pagi. Pejam celik dah raya ketiga kita ye. Haaa semua tengah sibuk makan ketupat, rendang, lontong dan macam-macam lagi sampai lupa blog ni ha. Pageview sekarang tengah beraya hehehe jadi sendu je. Jadi nak menyemarakkan semula kem
Meriahan jom la kita join segmen ni. Bolehla kita blogwalking sesama. Macam biasa siapa nak join boleh klik di banner. 

Syaratnya pun mudah

Follow blog Kisah Hidup Ku & Jom Bercontest
2. Add FB Hani Rahman
Twitter @HaniFadhlina
3. Buat entry, buh banner kat atas tu & backlink ke entry nie ...

You May Also Like

13 Pengomen Tegar

  1. Selamat bersegmen& Good luck!
    Sy ada bwat segmen, sudilah singgah & join ya http://ciknurul23.blogspot.my/2017/07/segment-july-august-bloglist-by-sii.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih nurul. Kinah akan join nanti

      Delete
  2. Jalan2 beraya dari segmen yg sama 😊

    http://faizzahamir.blogspot.my/2017/06/segmen-sesuci-lebaran-2017-by-hani.html

    ReplyDelete
  3. πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ
    Terima kasih kerana sudi join Segmen Sesuci Lebaran 2017... Jom skodeng kengkawan yang dah join... Pada yang belum join, meh ler memeriahkan suasana ... Senarai Peserta Segmen Sesuci Lebaran 2017 Terima kasih...
    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama kasih hehe. Nanti nak skodeng diorang ni

      Delete
  4. salam
    datang dari segmen yang sama
    http://www.kisahsidairy.com/2017/07/segmen-sesuci-lebaran-2017-by-hani.html
    all the best to u!!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,
    Blogwalking dari segmen yang sama..

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/07/segmen-sesuci-lebaran-2017-by-hani.html

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    Datang blogwalking malam ni dari segmen yang sama..

    http://liazakiahcerdik.blogspot.my/2017/07/segmen-sesuci-lebaran-2017-by-hani.html

    ReplyDelete
  7. jalan2 dari segmen yang sama

    http://www.mialiana.com/2017/07/segmen-sesuci-lebaran-2017-by-hani.html

    ReplyDelete