Saturday, 17 June 2017

Kawasan Larangan Di Musim Perayaan

Setiap kali raya je, kawasan ni diisytihar kawasan larangan. Siapa yang lalu kawasan ni empunya tanah akan mengambil tindakan drastik terhadap anda. Haa bahaya tak bahaya kawasan ni. Siapa yang pernah melalui kawasan larangan ni mesti tahu apa akan terjadi. Nak tahu apa kawasan larangan tu sampai diisytihar kawasan larangan. 

Jeng jeng jeng
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Gambar Mr Google
Dah taukan kawasan larangan tu hehe. Jangan marah ek. Memang betul pun kawasan ni jangan la korang jejak kalau nak selamat. Terusik sikit, riuh sekampung oooo. Jadi para suami, abang dan adik hati-hati ye bila berada di kawasan ni.

6 comments:

  1. hahaha.. betul tu.. ni kalau adik-adik Nurul lalu memang dah kena.. geram je.. penat kita menggosok.. :D

    http://www.syahirahvaliant.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaha dah nama pun zon bahaya. Nasib la kan

      Delete
  2. Hahaha.. sabar jelah.. ingatkan kawasan larangan apa.. 😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan marah kak sha. Nak kasi gempak je heheheh

      Delete
  3. Hahaha.. sabar jelah.. ingatkan kawasan larangan apa.. 😂😂

    ReplyDelete
  4. Hahahaha, kami ni ramai perempuan, nak bergerak pun kena berjaga2 banyak 'periuk api' warna warni ni, hahaha.

    ReplyDelete