Tuesday, 20 June 2017

# Tahukah Anda # Tips

Cairkan Coklat Masakan Dengan Betul


Ha selalunya korang buat yang mana satu? No 1,2,3? Tak semua orang tahu cara yang betul untuk cairkan coklat masakan ni. Ni kinah kongsikan cara yang betul untuk cairkan coklat masakan. 

Cara yang betul mestilah menggunakan air yang mendidih dan api telah ditutup. Itu cara yang betul. Ha dah tau kan cara yang betul, pasni boleh guna cara ni saja tau.

11 comments:

  1. ucing singgah sini (^_^).

    ReplyDelete
  2. Baru tahu. Penah buat beberapa kali tp dengan api di buka. Salah rupanya. Hehe.

    Terima kasih dear atas nasihat yg di beri. I do really appreciate it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama kak ana. Just share, ilmu yang baik kita kongsi bersama

      Delete
  3. Assalamualaikum. Tahniah kerana anda terpilih sebagai salah seorang pemenang Duit Raya Giveaway by Abam Kie and Pals!
    Untuk keterangan lanjut dan cara untuk menuntut hadiah anda, sila klik pautan di bawah ini. Terima kasih dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1438H. Maaf Zahir dan Batin.

    http://www.zukidin.com/2017/06/keputusan-duit-raya-giveaway-by-abam.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam abam kie. Eh yeke.. terima kasih bagitau kinah.

      Delete
  4. Siqah buat no 3. Dulu arwah Mak pernah ajar cara nak cairkan coklat. Nasib baik masa tu pay attention. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Kinah pun baru tau sebenarnya. Saja nak berkongsi ilmu baru dengan kawan-kawan

      Delete
  5. ju sllau buat no 1 dan 2 tu hukhuk ! salah rupanya !

    ReplyDelete

loading...

Total Pageviews