Wednesday, 3 May 2017

CPUV~Blackmores-Vital Shines

Haih banyak sebenarnya nak up entri. Kebanyakannya duduk dalam draf je. Bila kemalasan melanda habis semua kerja terbengkalai. Haritu adalah kecoh sekejap pasai nuffnang ni. Katanya company nuffnang dah tutup. Terkejut dengarnya. Macam tak percaya sebab baru je dapat payment dari nuffnang.

Hari cuti pekerja aritu nuffnang dah membuktikan bahawasanya company diorang masih lagi utuh sebabnya kinah terima CPUV daripada nuffnang. Lepas sebulan takde yang masyuk, alhamdulillah permulaan bulan baru dah dapat iklan baru. Harapnya lama sikit. Iklan terbaru ni daripada Blackmores-Vital Shines. Terima kasih nuffnang. 


4 comments

  1. Ada juga dengar kononnya company Nuffnang dah tutup. Tuptup ada CPUV 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann. Alhamdulillah walaupun tak banyak

      Delete
  2. Nuffnang nowadays mcm dah kurang aktif kan ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah mcm dah kurang. Iklan pun x gempak macam dulu. Selalu kalo pv bnyk income pun bnyk. Skrg ni nk bagi lepas cashout pun berjanggut huhu

      Delete

© Love Is Simple
Maira Gall