BE

Sampai Juga Akhirnya

Apa yang  sampai? Haaa dapat juga surat daripada Nuffnang. Terima kasih Nuffnang. Haritu cash out hujung bulan Februari dan cek baru sampai tadi. Walaupun tak banyak mana ehh lepas juga nak beli susu dan pampers anak. Korabg boleh agak dapat berapa je kan. Ni cek yang kedua selepas cash out tahun 2014 heehe. Lama betul simpan mana tak nya kejap tenggelam kejap timbul. 


Lepas tekan cash out aritu adala sikit pendapatannya. Bila nak cash out lagi entah la sebab tak dapat lagi cpuv baru. CPUV yang lama pun dah kredit. Walau apapun terima kasih Nuffnang.

You Might Also Like

6 Pengomen Tegar

  1. bestnyaaa...kita tak pernah lagi buat cash out..sebab ada brapa sen je pon..huwaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki anak. Ni pun ntah tahun bila pulak nak cash out huhu.

      Delete
  2. Bestnyaaa! Tahniah ya, duit nuffnang saya tak gerak hihi

    ReplyDelete
  3. Terima kasih syed. Nanti gerak la tu

    ReplyDelete
  4. tahniah..Hi Sertai segmen tonton ucing nak try irama melayu.(^_^).

    ReplyDelete
  5. Bestnyaaa..nuffnang mai tak sampai RM20, last cashout 2014, muahahaha.

    ReplyDelete