Wednesday, 5 April 2017

Hello April


Agak lewat juga kinah nak ucapkan selamat datang April. Aii pejam celik dah bulan April cepat betul masa berlalu ye. Semoga kita semua sentiasa berada dalam lindungan-Nya, dimurahkan rezeki kita, dan dipermudahkan segala urusan.

3 comments

  1. Kan. Dah april sudah. Tak lama lagi nak puasa lak . Hehehe

    ReplyDelete
  2. Itulah, rasa macam baru je mula januari tapi pejam celik je dah april dah kan.
    Semoga April ni lebih baik :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum kinah...sekejap jer dah masuk bln april kn...x lama lg nak puasa dah...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

© Love Is Simple
Maira Gall