Wednesday, 29 March 2017

Wan Peah Episod Akhir Malam Ni

Malam ni malam terakhir Misteri Wan Peah weh. Lepasni takde dah Wan Peah. Aishh sejak tak sihat ni selalu benor tido awal. Tak sempat nak tengok abis. Kan dah kata mesti ada rahsia kenapa Wan Peah jadi gitu. 

Kesian Wan Peah disebabkan cemburu Mak Timah tu terpaksa dia keluar rumah senyap-senyap.

Tok Hashim pulak asyik berbungkus je. 

Apakah kesudahan Misteri Wan Peah kita saksikan pada malam ni. Harap mata ni bertahanlah.

2 comments

  1. Trending juga drama ni tapi tak pernah tengok sebab siarannya malam sangat...

    ReplyDelete
  2. Laa bersambung2 ke, mai tak tengok pun drama ni, ingatkan cerekarama haritu.

    ReplyDelete

© Love Is Simple
Maira Gall