Monday, 13 March 2017

# Luahan Hati

Suka Sangat Cari Salah Orang Lain


Biarlah gambar je berbicara. Bila dah sibuk cari salah orang tapi diri sendiri pun tak betul. Janganlah selesa sangat wei. Ingat kau orang lama kau tu betul sangat la. Dunia ni umpama roda kadang-kadang kita di atas kadang-kadang di bawah. Sekarang ni kau selesa sebab ada kat atas tunggu masa je nak duduk bawah. Jangan gah sangat nak ugut itu ini macam negara takda undang-undang.

3 comments:

  1. Sabar dear. Manusia itu pelbagai ragamnya. Hadapi dengan senyuman. Tunjuk yg kita kuat. 😘

    ReplyDelete
  2. manusai akhir zaman kan.. Allahu, sabar dan tabah la.. Allah dan Rasul syg irg2 y sabar.. senyum la walapun hatimu tluka

    ReplyDelete
  3. Memang manusia lebih nampak kesalahan orang lain berbanding diri dia sendiri. Ingat diri dia perfect ke apa takda buat salah

    ReplyDelete

loading...

Total Pageviews