Produk Terbaru Adabi


Rempah Adabi telah lama bertapak di negara kita. Malah telah dikenali diseluruh pelosok dunia. Jadi, seiring dengan semasa Adabi telah mengeluarkan perencah Adabi yang baharu bagi kinah la kot sebab masa beli barang dapur baru kinah jumpa rempah-rempah ni. Gambar kat atas tu dah biasa dah kita lihat dan guna.

Kini Adabi telah mengeluarkan beberapa perencah baharu yang mana dapat membantu para ibu-ibu untuk memasak iaitu perencah rendang. Haa lepasni tak payahla kita susah-susah nak blend bahan rencah tu semua. Haa ini dia.


Cantikkan packing ni. Ha lepasni rajinla ibu-ibu semua masak rendang sebab dah ada yang instant. Selain rendang, Adabi ada juga mengeluarkan perencah kerutuk. Haa yang ni kinah baru beli aritu. RM0.80 je. Murah kan.



Satu lagi kinah ada nampak perencah untuk kari udang, ketam dan sebagainya. Kiranya ni perencah untuk masak kari seafood.


Ok lah tu. Sekarang ni semuanya dah ada. So no more excuse la kalau malas nak masak. Semuanya dah senang sekarang ni.

Post a Comment

2 Comments

  1. Senang semua perencah instant dh ada, tambah2 yang maggie tu, masukkan ayam ja selalu. tapi tu lah kak kinah, antara rajin dengan tidak je,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu mai, antara rajin dengan tidak je. Rasanya mai tergolong dalam group rajin dak? hihi

      Delete