Thursday, 9 February 2017

Baby Carrier Tradisional

Rasanya kalau guna cara ni anak kita boleh diam je kot. Jadi mak-mak bolehla kot buat keje dengan tenang hehe. Jimat belanja tak payah beli baby carrier.

6 comments:

  1. hahaha lawak pulak tengok gambar ni. tapi bagusnya boleh jimatkan duit la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan lawakkan. Untuk temporary bolehla dah besar tak boleh dah nak buat macam ni

      Delete
  2. Kesian mak2. Seluar semua loose lepas tu. Hehe

    ReplyDelete
  3. Memang lawak.. Tp dalam pada masa yang sama kesian juga kat baby.. Hehe sebab nampak macam sempit dan agak ketat..

    Tapi hanya si ibu sahaja yang tahu sama ada anaknya selamat dan selesa duduk dalam seluar..

    http://www.reenri.com

    ReplyDelete
  4. Hahahaha tak terlondeh pula seluar tu...

    ReplyDelete