Jom Pakai Stokin

  • Wednesday, January 25, 2017
  • By Kin Naz
  • 3 Comments

Haaa ni kempen mana pulak ni haha. Serius sekarang ni sejuk dah macam dekat Cameron Highland pulak. Bukak sinki airnya mak aiii sejuk macam ais. Kat luar sekarang ni pun masih hujan, siang tadi je la baru nampak matahari sikit.

Disebabkan sekarang ni sejuk marilah kita ramai-ramai pakai stokin. Nak pijak simen rumah pun rasa ngilu ni ha. Thahirah jom malam ni kita berstokin hihi.


You Might Also Like

3 Pengomen Tegar

  1. Sejuk kak Kinah, nak nak tidur dengan adik jenis nak aircond, mai pula tak tahan sejuk, stress. hahaha

    ReplyDelete
  2. betul tu.. kemain lagi sejuk die sampai menggigil.. huhu

    ReplyDelete