Balai Bomba Bukit Sentosa Akan Dibina

Alhamdulillah setelah sekian lama penduduk di Bukit Sentosa Selangor menanti sebuah balai bomba akhirnya akan dibina tidak lama lagi. Lokasinya bersebelahan dengan Balai Polis Bukit Sentosa. Pada asalnya tanah tersebut dah rupa hutan belantara kami yang duduk kat situ rasa sejuk je. Sejak diorang dah tebang dan dah lapangkan tanah tu rasa panas pulak huhu. Walau apa pun semoga dengan terbinanya balai bomba tersebut dapat menyelamatkan lebih banyak nyawa sebabnya sebelum ni kalau ada apa-apa berlaku kemalangan di Bukit Sentosa berharap bomba daripada Kuala Kubu Bharu kan jauh tu.

Sumber daripada google.

Selalunya dengar siren polis. Lepasni bila dah ada balai bomba nanti kita dengar siren bomba pulak ye huhu. Semakin maju dah Bukit Sentosa ni. 

You Might Also Like

2 Pengomen Tegar

  1. bagusla semakin maju..tapi yg x bestnya bila cuaca makin panas huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula cik itah. Panas pulak terasa bahangnya

      Delete