Monday, 14 November 2016

Bila Dah Jadi Mak Orang

Sumber: Facebook

Siapa ada anak kecil memang macam ni la jawabnya. Serius tak tipu. Masa bujang dan tak ada anak lagi bolehla nak melaram berlilit sana berbunga sini. Bila dah ada anak ni automatik pakai tudung yang mudah disarung. Bukannya apa nanti berlilit kang belum keluar lagi dah senget sana sini. Jadi kita sarung aje kekeke.

Adala juga suami tanya tak nak pakai brooch bunga tu ke? Dengan pantasnya menjawab tak payah nanti hilang. Bila dah jawab macam tu senyap je la haha. Tunggulah bila dah besar baru le berlilit balik. Itupun kalau rajinla paling koman pakai je tudung bawal tak de pening nak melilit. 




10 comments

  1. Bab ni masih boleh lagi melawa... Janji suami support sepenuhnya... Hehe...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Memang instant je sekarang ni cikna

      Delete
  3. Yup betul tu kata kinah kik kik kik..
    Apa yang penting , perlu di beri kepentingan
    dahulu..anak.. Apa pun teman tabik salut
    pada kaum ibu yang mengalami situasi
    sebegini keadaan.. Semoga tabah dan senantiasa sabar dalam melayan karenah
    anak..

    ReplyDelete

© Love Is Simple
Maira Gall