Tuesday, 20 September 2016

Sedapnya Biskut Lutut

Assalamualaikum semua. Pernah dengar biskut lutut? Sekarang ni nak dapatkan biskut lutut cukup punya payah sebab hanya kedai yang tertentu sahaja yang jual terutamanya kedai india je. Biskut ni kalau dicicah dengan milo atau kopi pergh memang tak tengok kiri kanan dah hehe lagi best bila time hujan. Kalau ditanya orang lama memang diorang tau biskut lutut ni. Orang sekarang tak berapa tau pasai biskut ni. Siapa suka makan biskut ni? Kita geng hihi


2 comments

  1. aaah betul tu.. punya payah maw cari roti ni.. :D :D

    biskut lutut ke nama dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah orang sekeliling panggil biskut lutut melekatla panggil biskut lutut. Awak panggil biskut apa?

      Delete

© Love Is Simple
Maira Gall