Krim Herbal Tropika


Assalamualaikum semua. Kali ni kinah nak bercerita mengenai satu produk khusus untuk bayi. Entri yang kinah buat ni tak berbayar pun, kinah cuma nak kongsi khasiat produk ni. Kinah mula kenal dengan produk ni di Facebook pada masa tu Marzaqah Thahirah selsema. Kesian dia meleleh hidungnya. Walaupun dah guna petua orang lama masih juga tak sembuh. Pada suatu hari masa tengah layari Facebook kinah terjumpa produk ni di news feed. Baca testimoni semuanya berkesan. Kinah pun cubalah.


Alhamdulillah tak sampai seminggu selsema Marzaqah Thahirah pun kering. Ternyata berkesan krim herbal ni. Selain untuk selsema kinah juga guna sebagai minyak telon. Krim ni tak panas sesuai untuk bayi kita, orang dewasa pun boleh guna. Kiranya serbaguna jugala. Marzaqah Thahirah pun dah lama tak kena selsema. Seperti tertera di gambar, antara kandungan krim herba tropika ini ialah minyak kelapa dara, halia, dan minyak kayu putih. 


Jika berminat untuk dapatkannya anda bolehlah berkunjung di toko-toko jamu berhampiran. Tak rugi kita membeli jika digunakan untuk kebaikan. 

Post a Comment

0 Comments