Monday, 21 July 2014

Kad Raya


Assalamualaikum semua,

Sana sini orang post mengenai kad raya. Hmm aiyak sudah lama tak dapat kad raya dari kawan-kawan. Semua menyepi je sejak diorang ni dah berumah tangga. Cerita pasai kad raya, kad raya sekarang masih lagi hidup meskipun zaman sekarang dah mula canggih semua di hujung jari jer. Kad raya digital pun dah ada sekarang ni. Ada sesiapa yang sudi nak bagi kad raya pada kinah :P




© Love Is Simple
Maira Gall