Monday, 21 July 2014

Kad Raya


Assalamualaikum semua,

Sana sini orang post mengenai kad raya. Hmm aiyak sudah lama tak dapat kad raya dari kawan-kawan. Semua menyepi je sejak diorang ni dah berumah tangga. Cerita pasai kad raya, kad raya sekarang masih lagi hidup meskipun zaman sekarang dah mula canggih semua di hujung jari jer. Kad raya digital pun dah ada sekarang ni. Ada sesiapa yang sudi nak bagi kad raya pada kinah :P




9 comments

  1. Meh send alamat kat zumal... Nanti zumal postkan kad raya. Hehe ^_^

    ReplyDelete
  2. salam. hehe selamat hari raya ya..awal ke sy wish ehhe

    ReplyDelete
  3. salam. singgah sini sebelum bercuti raya esok hehe

    salam jumaat & selamat hari raya serta salam kosong kosong hee ^_^

    ReplyDelete
  4. selamat hari raye...salam perkenalan dari Germany ye... :D hope we can be friends!

    http://jindrisska.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Asalamualaikum Cik Puan Kinah ,
    Selamat Hari Raya Aidilfitri :)
    kad raya dah hantar laa tapi..
    posman pergi raya dulu - katanya , baru dia hantar.. Insya Allah nanti sampai juga tu..

    ReplyDelete
  6. Kad raya lagi mempunyai nilai yang lebih tinggi tapi sekarang whatsapp lebih mendapat perhatian di kalangan masyarakat kita :)

    ReplyDelete
  7. wa'alaikum salam.... lama tak singgah sini, salam sihat dan sukses selalu dari indonesia

    ReplyDelete

© Love Is Simple
Maira Gall