Monday, 28 April 2014

Sakit Mata

Assalamualaikum semua

Baru ni kinah kena sakit mata. Bengkaknya tak terkata sampai nak buat kerja pun dah tak boleh nak  fokus. Pandangan semakin kelabu nak tekan keyboard pun dah tak nampak. Parahh. Lepas siap semua kerja kinah, kinah pergi klinik Greentown Ipoh. Dapat MC dua hari huhuhu. Syoknya dapat cuti. Yaey magariba. Sabtu kinah pergi cek mata sebab doktor suruh cek mata. Mata belah kanan power makin tinggi, belah kiri power makin rendah tapi silau pula makin tinggi. Oleh sebab cermin sekarang ni dari zaman belajor lagi, kini tiba masa untuk tukar yang baru. Sabor je la. Lebih baik pakai cermin mata dari contact lens sebabnya kinah ni cuai kuikui. 

 

T eringin nak pakai cermin mata hitam ray ban huhu. Mata pun rabun nak ray ban apenye hahah. 


14 comments

  1. hihi samala kita kinah...nana pun teringin nak berayban..spek mata lama pun xberganti2 lagi ni,huhu...

    ReplyDelete
  2. hihi samala kita kinah...nana pun teringin nak berayban..spek mata lama pun xberganti2 lagi ni,huhu...

    ReplyDelete
  3. banyakkan berehat ye kinah? manfaatkan cuti mc yg d beri.hehe.. anne plak selalu bengkak mata sebab panas dalam.. hehe..

    ReplyDelete
  4. Semoga lekas sehat semula, keep smile...

    ReplyDelete
  5. wah lama tu kalo dr zaman belajaq. cepat2 tukar spec mata tu ek kinah

    ReplyDelete
  6. kena buat spect cepat2..kang makin melarat.. get well soon dear =)

    ReplyDelete
  7. lahawlawala kuataillabilla hilazil ul alim.. cik puan kinah kita ni sakit mata ?? aiseyment.. sakit mata ada 2 kemungkinan (a) sakit mata rindu lama dah setentang mata dng cik abg nya (b) terkena sebaran orang lain.
    apa pun sakit mata mmg memedihkan mata kepada pengalami. harap bersabar dan jgn di teteskan aa mata tapi teteskanlah ubat mata serta setentanglah mata pada si abg ..insya Allah buleh beik cepat.. semoga cepat sembuh kinah :)

    ReplyDelete
  8. Aslmlkm Cik Kinah :)
    semoga cepat sembuh
    jgn lupa titis ubat mata

    ReplyDelete
  9. mata ni organ yang penting..semoga tak apa2..

    ReplyDelete
  10. salam blogging..salam kejayaan selalu.

    ReplyDelete
  11. sekadar info... sakit mata biasa kalau dalam seminggu masih tak sembuh mesti jumpa pakar mata.

    jgn jadi macam aku akibatnya anak mata rosak dan jadi kabur sebelah sbb virus yg serang bahagian anak mata putih telah berjaya masuk ke bahagian yg dalam anak mata dan akibatnya mmg teruk. sakit mmmg la teramat sangat.

    silau, pening, mual, sengal lenguh semua ada..

    so jgn ambik ringan kalau korang kena sakit mata biasa.

    ReplyDelete
  12. hai... salam kenal semua bloger kat sini...

    ReplyDelete

© Love Is Simple
Maira Gall