Monday, 10 March 2014

# Menang Giveaway # Review

Menang Giveaway SlimFast Diet Di Mialiana.Com


Assalamualaikum semua, apa khabar semua? Masing-masing sekarang tengah sibuk untuk mengetahui perkembangan pesawat MH370 yang hilang pada Sabtu lepas. Semoga mereka semua berada dalam keadaan yang baik. Oh ye, lari pulak dari tajuk. Sebenarnya kinah baru je menang giveaway daripada Mialiana.Com. Dah lama kinah tak menang giveaway. Alhamdulillah rezeki. Kinah sebenarnya baru saja memenangi Slimfast diet. Nak diet la mak pun dah komen badan dah naik sejak jadi penanam anggur yang berjaya. Kini dah ada koje sikit demi sikit nak cuba menurunkan berat badan mak kata nanti baju kawin tak muat. Sentap sekejap huhuhuhuhu


Jeng-jeng kinah menang ni la. Lepas minum ni selepas sepuluh hari kinah kena buat entri review tau.

Tunggu ekkkk


8 comments:

  1. wah selim melim kinaz pas ni...tahniah dear :)

    ReplyDelete
  2. tahniah kinahhh...
    wah bolehla diet ni kan? hihi

    ReplyDelete
  3. Tahniah Kinah, tak sabar tunggu produk review tu :)

    ReplyDelete
  4. tahniah...kite pn dpt produk tu..xsabar nk guna kan..moga kurus la lepas ni :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat Kinah kerana berjaya memenangi hadiah tersebut .
    Pasti apabila pasangan Kinah melihat perubahan tersebut akan bertambah
    rasa kasih dan sayang pada Kinah nnt .

    tapi ingat taw. Gunalah produk tersebut kerana Allah swt untuk menambat
    hati pasangan anda . Semoga berlipat kali ganda pahala yang di perolehi nanti. Tahniah kinah sekali lagi :)

    ReplyDelete

loading...

Total Pageviews