Realiti Sebenar

by - Saturday, January 04, 2014


Assalamualaikum semua, nak tahu perbezaan antara lelaki dan perempuan??? Baca dialog kat bawah ni huhuhu.


psstt : Apa yang kinah share ni berdasarkan kepada pengalaman tau tidak ada kaitan antara yang hidup dan yang telah tiada.

Credit to: Facebook

You May Also Like

10 Pengomen Tegar

  1. mmm...xtau la pualk...sally tak pernah tau apa dalam hati org..hihihi :D

    ReplyDelete
  2. bahaya main tikam belakang ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. amboi..tikam belakang erk..tak baik..tak baik..hahha

    ReplyDelete
  4. Ha'ah.. kebanyakan macam tu lah.. depan baik, belakang cam harommm. sedih sangat bila ada kawan cemtu :( Moga kita semua dijauhkan.

    ReplyDelete
  5. Depan mulut manis, tp belakang hati sugguh busuk.. mmg buruk perangai tak kiralah lelaki atau perempuan.. mmg keji lah..

    ReplyDelete
  6. Ahahahaha sokong akak .. Kadang2 jadi camtu lah .

    ReplyDelete