Sunday, 29 December 2013

# Luahan Hati # Macam-macam

Pernah Rasa Kecewa

Assalamualaikum semua, rasa kecewa? Kecewa kerana putus cinta? Kecewa kerana perancangan tak menjadi? Kecewa tak dapat kerja yang dihajati? Semua orang pernah merasa kecewa, perkara normal dalam hidup ni, dah menjadi rencah dalam kehidupan. Asyik happy jer kadang kala perlu juga kita merasa kecewa. Kenapa kinah buat entri ni? Patah hati ke? Putus Cinta ke? Bukan kerana patah hati, putus cinta, ini cuma luahan hati sahaja. Bila kita merasa kecewa, janganlah putus asa. In sha Allah pasti ada yang lebih baik dan hikmah yang tersembunyi. Apa yang perlu kita lakukan ialah kita kena yakin pada Allah S.W.T, berdoa berusaha dan bertawakal je. 

Frustration quote #4

6 comments:

  1. percaya pada ketentuan Allah sebab DIA sebaik-baik perancang :)

    ReplyDelete
  2. bw here..
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2013/12/chocolate-gitar-dan-baju.html
    prnah rsa kecewa smpai stu ktika putus smngat...
    sokongan dan smnagt kluarga, kwn2, ckgu... tasha msih kuat dan pcya stiap y blaku da hkmahnya

    ReplyDelete
  3. selalu sangat frust tapi takde la frust yg sampai menonggeng kecewa gila2.. hehe.. frustration happen bila kita terlalu mengharap.. :D

    ReplyDelete
  4. selalu sgt frust..tp dapat control jugalah..hihi

    ReplyDelete
  5. percaya pada Allah. in shaa Allah

    ReplyDelete
  6. Permulaan mmg akan rasa down, tp bila kita muhasabah diri btol2. InsyaAllah lps tu kte akan tenang semula. Sabar, redho & mohon doa yg baik2. Lps tu akan dtg kebaikan. Allah baik selalu pd kita, kita ja yg salu tersimpang ke jln yg salah :)

    ReplyDelete

loading...

Total Pageviews