Nuffnang Kinah Jadi Non Gliterrati

Sedih sangat bila status kinah dah bertukar, sedihnya tak dapat digambarkan bila tengok kat Nufffnang selalu warna kuning sekarang jadi colour ijau, huwaaa apakah salahku wahai nuffnang. Bila jadi macamtu kinah dengan muka geramnya menghantar tiket pada nuffnang untuk mengetahui apasal status kinah bertukar nak tau apa yang kinah hantar dekat nuffnang?


Alhamdulillah, sekarang ni kinah punya status dah gliterrati. Kalau korang rajin hantar tiket pada Nuffnang In sha Allah, diorang akan ambil perhatian dengan masalah korang. 



You Might Also Like

11 Pengomen Tegar

  1. dia ada bg tau tak sbab apa jdi mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasai ada iklan reddelima.com huhu

      Delete
  2. oo....sebab ada iklan lain ye kinah,lega rasa da ok ye:)

    ReplyDelete
  3. nuffnang tak maw kena curang tue :)

    ReplyDelete
  4. tak faham. apsal takleh letak iklan reddelima.com? it's just a blogshop kan? bukannya nuffnang punya competitor. tak faham.. tak faham.. cer kinah explain...

    ReplyDelete
  5. kne ade ticket tuh kinah tnye..ade gak kwn tb kne cmni

    ReplyDelete
  6. huhuhu...sy punye xtukar2 pun...xtau la psl ape lg yg xkena... ='(

    ReplyDelete
  7. red delima competitor diorg tu diorg merajuk..hihi
    alhamdulillah dah tukar jd gliteratti balik

    ReplyDelete