Goodbye 2013, Welcome 2014

  • Saturday, December 28, 2013
  • By Kin Naz
  • 5 Comments


Assalamualaikum semua, lagi beberapa hari saja lagi kita akan masuk ke tahun baru 2014. Pejam celik pejam celik dah nak hujung tahun. Sekejap je masa berlalu. Azam tahun baru??? Hmmm azam yang lama pun tak tercapai lagi. Banyak kenangan dalam tahun 2013 ni, nak story kat sini memang panjang berjela. Kisah suka duka semua ada. Diharap kepada semua pada tahun baru yang akan tiba tak lama lagi, kita semua mempunyai semangat yang baru, kisah-kisah lama tu jadikan sejarah dalam hidup kita. 

Keep this word and save in your mind. ^_^


You Might Also Like

5 Pengomen Tegar

  1. Semoga 2013 meninggalkan kenangan yang indah..

    ReplyDelete
  2. rasa sekejapje masa berlalu....tahun depan da 25tahun,hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula, cepat betul.. macam tak caya kan nana kite 25 tahun, tahun depan heheh

      Delete
  3. Moga dunia blog kita terus maju berkembang yer. :)

    ReplyDelete