Tuesday, 5 November 2013

# Menang Giveaway

Rezeki November

Assalamualaikum semua... Alhamdulillah, untuk bulan November ni Kinah menang empat GA yang telah berlangsung bulan Oktober lepas. Pertama sekali kinah menang Reddelima Giveaway By Dunia Sebenar Shida. Kinah menang kategori sleepwear, nak tau antara banyak-banyak kinah pilih baju tido yang mana yang ni ha

Cotton Pajamas
Seksi ke huhuhu, rasanya yang ni ok kot daripada lingerie yang tali halus tu. Tali halus tu untuk orang dah nikah sesuaila, Kinah ni in the middle so amik ni je. 

Kedua pulak kinah menang topup daripada Shaklee Wardrobe sebanyak RM10, alhamdulillah lepas mesej dengan tunang :)


Ketiga Kinah menang hadiah misteri daripada Zumal, hadiah apa  kinah tak pasti dah namanya pun hadiah misteri. So tunggu je la ye.


Keempat, kinah join GA by Nik Ainaa, Kinah dapat brooch, menurut sponsor brooch reben. Kinah suka kumpul brooch ni. Terima Kasih sponsor

Gambar hiasan aje

Walau apa pun syukur sangat, alhamdulillah..


11 comments:

  1. Tahniah byk2 kinah..hihii cute bju tdo tu..

    ReplyDelete
  2. wahh permulaan tahun hijrah yang baik.. siap menang 4 GA lg tu.. thniah kinah.. anne tak penah menang2 lagi.. huhu..

    ReplyDelete
  3. tahniah...banyak nye menang...sye tak pernah join pape pon lagi hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah kinah . byk hadiah dapat :)

    ReplyDelete

loading...

Total Pageviews