Ranking Alexa Kinah

Assalamualaikum semua..

Kinah blogwalking tengok mereka-mereka itu update ranking alexa. Kinah pun nak cek gak la tengok tengok hmm kena usaha lebih lagi dan ranking kinah tidak la secanggih macam mama. Kalo nak cek boleh cek kat sini tau

See, kena usaha lebih lagi ni ^_^

You Might Also Like

7 Pengomen Tegar

  1. perbanyakkan lagi usaha pasti berjaya :)...jemput tek-teki
    http://blogashalya.blogspot.com/2013/11/teka-teki-asha-lya-2.html

    ReplyDelete
  2. wah ranking tu tinggi jugak tu... yang tasha masih rendah lagi....

    ReplyDelete
  3. ala tasha kena usaha lagi ni. kalo tak memang merudum la

    ReplyDelete
  4. tak pe...kayuh pelan dik..hihi...cik akak pun masih dalam usaha nie..hihi

    ReplyDelete
  5. Eh saya cek dia bagi rank global je. Nape malaysia rank tak de eh tmpt saya. Nak buat mcmn pulak?

    ReplyDelete