Ingat Lagi Tak

by - Wednesday, October 02, 2013

Assalamualaikum...


Ingat lagi tak cerita ni? Cerita ni tayang masa Kinah sekolah rendah dulu. Hhoho punya lama ini cerita. Sekarang ni budak-budak duk ngadap Upin Ipin je. Tajuk cerita ni Usop Sontorian. Teringat watak usop yang nakal yang selalu buat Abang Budin marah, dengan telatah kawan-kawannya Abu, Singh, yang sorang lagi yang pakai topi tu apa ke namanya entahla. Korang ingat lagi tak cerita ni sharela sikit


You May Also Like

6 Pengomen Tegar

  1. hana paling suka cerita dia nie. best. zaman kekanak yang seronok. :D

    ReplyDelete
  2. giler tak ingt ...
    main wktu senja usop ni ..salu kne mrh ngn ibu sbb xmndi tp nk tgk usop sonto ...hehe

    ReplyDelete
  3. harus la ingat...pastu cerita keluang man...perghhh...

    ReplyDelete
  4. lupa dah rupa Abang Budin tu... Hehe

    ReplyDelete
  5. yang pakai cap tu namanya Dol. ade ke patut mandi sungai pun dia pakai cap

    ReplyDelete
  6. kinah banyak mengimbau kenangan lalu nih...

    ReplyDelete