Harga Rokok Naik Lagi

Assalamualaikum...

Harga rokok naik lagi. Hal ini yang sedang hangat diperkatakan sekarang. Naik la berapa banyak pun perokok akan tetap membeli sungguhpun semakin mahal kerana dah itu menjadi kemestian dalam hidup mereka. Aduh lepasni bajet dapur semua mesti lari punya huhu macamla dah berkahwin yer ko. Bukan apa tunang kinah pun merokok juga nak larang pun dah menjadi kemestian dia, lepas makan hisap, menung pun hisap kita yang tak merokok ni pun kena sekali sabor je la, lagipun sekarang ni dia dah mula kurangkan merokok. Elokla tu. Berbalik kepada cerita harga rokok tadi, mesti perokok sekarang tengah garu kepala memikirkan bajet rokok, minyak, macam-macam lagi hal. Nasihat pada perokok-perokok di luar sana, kurangkanlah merokok terutama di tempat awam, kami yang tak merokok ni pun kena tempias sekali. Silap hari bulan kami yang dapat penyakit awak tak ada apa-apa pun. 

Cuba tengok harga rokok sekarang banyak gila naiknya.


Jom Exchange Link--> Scrool di bawah

You Might Also Like

3 Pengomen Tegar

  1. harga rokok naik tp perokok tegar tetap tak berkurang !!

    ReplyDelete
  2. RM12 dah sama harga dgn ayam dah -__-

    ReplyDelete
  3. elok ler naik tu, mengamuk si perokok tegar, hehehe

    ReplyDelete