Sunday, 20 October 2013

# Segmen

Bikin Dialog Gambar Minah Ni Kalau Nak Topup RM30

Assalamualaikum....


'Entah apala diorang bincangkan cerita pasai bertunang dahla jangan bincang isu semasa pulak, lama sangat dah ni. Dah naik kematu duduk kat sini. Adui cepatla dah nervours tahap gaban ni. Ish gatai pulak dahi ni'.

Tamat pada 25/10/2013 jam 9.00 pagi 

11 comments:

  1. Gud luck...cam best ni..jap2 g nak join jg la he

    ReplyDelete
  2. Haha, kak ummi terjah....goodluck dear..:)

    ReplyDelete
  3. Selamat pagi..senarai peserta dah keluar..

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/senarai-peserta-bikin-dialog-gambar.html

    ReplyDelete
  4. datang sini dari segmen yg sama..

    good luck..

    ReplyDelete
  5. berkunjung dari segmen yang sama. Selamat berjaya. :)

    ReplyDelete
  6. Tahulah hadiahnya topup bernilai RM30, ngam2 pula ada 30 peserta yang sudi join. RM1 soranglah nak? Haha gurau je. Thanks atas sokongan korang. Nantikan keputusannya ya. Good luck!

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/senarai-peserta-bikin-dialog-gambar.html

    ReplyDelete
  7. Salam Kinah.. Datang jalan2 dari segmen sama.. Follow sekali.. #455.. All the best & Gudluck! ^_^
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  8. Perhatian semua, ada pertambahan hadiahlah :) Suka tak? Suka tak? Hehehe :)

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/pertambahan-hadiah.html

    ReplyDelete
  9. Siapa yang menang tu?? Huhu jom tengok :)

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/pemenang-bikin-dialog-gambar-minah-ni.html

    ReplyDelete

Total Pageviews