Terima Kasik Kak Lieya

  • Wednesday, September 25, 2013
  • By Kin Naz
  • 4 Comments

Assalamualaikum

Punyala tak perasan, Kak Lieya pun senaraikan blog ni dalam bloglist dia. Alhamdulillah sekali lagi blog picisan ni dipilih. Rasanya kebanyakan entri Kinah ni banyak ke laut je tapi masih ada yang sudi bloglist. Kalo nak tau siapa Kak Lieya ni, inilah orangnya

Sweet orangnya. (Sori kak amik gambar tak mintak izin)


You Might Also Like

4 Pengomen Tegar

  1. eh, kak lieya laaa...macam kenal je :P

    ReplyDelete
  2. amboi sally jangan buat tak kenal, nanti murka kak lieya kite tu :D

    ReplyDelete
  3. hehe.. dh lma dh tu . org yg suka komen2 kak liya memang letak kat bloglist xkira walo sapa pon org tu.. ^_^ kinah pon letak kak liya gak kan.. kak dah lama perasan, hehe

    p.s : eh2 sally macam kenal la .. nmpak kat airport incheon dalam mimpi hari tu .. hehe

    ReplyDelete