Pengikat Kasih Suami

by - Tuesday, September 24, 2013

Assalamualaikum...

Ha baca tajuk macam gempak tapi takla gempak sangat pun. Baca di atas tu, orang perempuan sungguhpun tak pandai masak takpe, janji rajin masak. Masak yang simple-simple pun dah memadai. Takkan tak tau masak langsung. Masak nasi pun dikira masak juga. Sebenarnya air tangan isteri ni merupakan pengikat kasih antara suami. Pernah dengar kata-kata ni 'kalau nak suami sayangkan kita, ikatla perutnya'. Lepas ni rajin-rajinla memasak wahai isteri di luar sana. Jangan asyik beli kat luar saja. Cewah nasihat macam dah bersuami tapi bakal bersuami heheh.

Hehehehhehehe

You May Also Like

8 Pengomen Tegar

  1. Hmm, sedang lagi belajar bab2 masakan ni.

    ReplyDelete
  2. Xpandai masak xpe.. yg penting rajin masak.. setutu ngn gambar tu :D

    ReplyDelete
  3. x pandai masak takpe,yg penting rajin masak.kalau rajin lama2 jadi pandai.. :)

    ReplyDelete
  4. hihi.. mama mana pandai masak, kalau pandai pun... sebab google... hihi

    ReplyDelete
  5. muni tak la pandai masak . simple2 tu boleh tapi skrg dok belajar banyak dah ni sebab bakal bersuami tak lama lagi . nak la jugak ikat perut n dengan ikat dya sekali . hahaha :p

    ReplyDelete
  6. sangat betul..masak utk suami & anak..pengikat kasih sayang..

    ReplyDelete