Pengikat Kasih Suami

  • Tuesday, September 24, 2013
  • By Kin Naz
  • 8 Comments

Assalamualaikum...

Ha baca tajuk macam gempak tapi takla gempak sangat pun. Baca di atas tu, orang perempuan sungguhpun tak pandai masak takpe, janji rajin masak. Masak yang simple-simple pun dah memadai. Takkan tak tau masak langsung. Masak nasi pun dikira masak juga. Sebenarnya air tangan isteri ni merupakan pengikat kasih antara suami. Pernah dengar kata-kata ni 'kalau nak suami sayangkan kita, ikatla perutnya'. Lepas ni rajin-rajinla memasak wahai isteri di luar sana. Jangan asyik beli kat luar saja. Cewah nasihat macam dah bersuami tapi bakal bersuami heheh.

Hehehehhehehe

You Might Also Like

8 Pengomen Tegar

  1. Hmm, sedang lagi belajar bab2 masakan ni.

    ReplyDelete
  2. Xpandai masak xpe.. yg penting rajin masak.. setutu ngn gambar tu :D

    ReplyDelete
  3. x pandai masak takpe,yg penting rajin masak.kalau rajin lama2 jadi pandai.. :)

    ReplyDelete
  4. hihi.. mama mana pandai masak, kalau pandai pun... sebab google... hihi

    ReplyDelete
  5. muni tak la pandai masak . simple2 tu boleh tapi skrg dok belajar banyak dah ni sebab bakal bersuami tak lama lagi . nak la jugak ikat perut n dengan ikat dya sekali . hahaha :p

    ReplyDelete
  6. sangat betul..masak utk suami & anak..pengikat kasih sayang..

    ReplyDelete