Monday, 9 September 2013

Internet Macam Kura-Kura

Assalamualaikum...

Entri kali ni bukan lagi pasai segmen ke bukan pasai GA tau, tapi kali ni nak habaq mai kat angpa semua internet ceq ni dah makin lama makin slow huhuhu. Sabor je la. So pada sesiapa yang ada tinggalkan jejak kat cbox tu tapi kinah tak balas balik mintak maaf ye internet dah x laju macam Usain Bolt dah heeee. Walau macamna sekalipun kinah tetap akan balas kunjungan korang semua tapi lambatla sikit ye. Harap semua faham ^_^

Ni sekadar renungan untuk semua



 

5 comments:

  1. kena bgi kura-kua 'makan' lebih cnfrm laju lepas ni

    ReplyDelete
  2. takpe kak..kami faham je..hehe :)

    ReplyDelete
  3. sama lah kat sini pon.. mcm nak hempok2 ja mouse ni ^_^

    ReplyDelete
  4. tak apa kak...kami+ yang sporting ne memahami hehe

    ReplyDelete