Heboh Isteri Mat Yo Maki Hamun Pengawal Keselamatan

  • Wednesday, September 25, 2013
  • By Kin Naz
  • 8 Comments

Assalamualaikum...

Bukak FB, bukak blog semua kecoh hal bini Mat Yo maki hamun dengan kata-kata yang kurang sopan hanya kerana pengawal keselamatan tersebut meminta supaya pasangan tersebut mengalihkan kenderaan yang dinaiki mereka kerana kenderaan tersebut berada di kawasan yang tidak dibenarkan. Apa nak jadila dengan orang sekarang ni. Mana perginya nilai-nilai murni korang ni. Pak cik tu cuma menjalankan tanggungjawabnya saja. Dia menegur sebab awak tu salah, cuba cakap baik-baik mesti pakcik tu faham. Ini tak awak pergi maki hamun pakcik tu. Siap buat rakaman lagi kononnya nak saman pakcik tu. Sekarang siapa yang salah sebenarnya, awak ke pakcik tu??? Mat yo pulak dikatakan kelihatan terpinga-pinga berada di luar kenderaan dan berdiri di sebelah pakcik tu tanpa sebarang tindakan untuk meleraikan. Entahlaaaaaaa

Mat yo dan isterinya 




You Might Also Like

8 Pengomen Tegar

  1. tula kan,teruk betul..xtau nak kata apa,huhu....

    ReplyDelete
  2. serious meluat tngok. nmpk childish dan sgtlah kurang ajar. kata tak bodoh, tp mempamerkan kebodohan sendiri kat dalam video. skrg kena balik dekat dia. kononnya salah org lain. itulah bila diri rasa terlalu hebat. geram ni! haha emo lebih lak saya. :)

    ReplyDelete
  3. itu lah kawan kak pon ada dok habaq gak pasai ni tapi kak xsempat nak tgk agi ^_^

    ReplyDelete
  4. muni tak tengok lagi video tu . tpi kat fb memang heboh kes ni . . hmm tapi dgr jugak kes nak saman2 ni . . itula kita dalam bercakap kena fikir . bukan main ikut perasaan takut nanti dapat effectnye haa tatao nak letak muka mana . mcam yang jadi kat bini mat yo ni la . . dgr cite majikan pakcik tu nak saman jugak kan . haa terima balasan balik la nak malukan org lastly diri sendiri termalu . huhu ^_____^

    ReplyDelete
  5. dah tgk video tu semalam..memang tak boleh diterima akal seorg wanita & isteri boleh bkata mcm tu.sgt2 biadap..

    ReplyDelete
  6. doakan yang terbaik buat kedua pihak..semoga ada perdamaian antara mereka..:)

    ReplyDelete
  7. tengok muka pun dah tahu lah hati busuk :) hehe. just my 2cent. tapi memang rasa nak sepakkkk je muka pmpuan ni dok panggil jantan dayus dengan jantan bodoh. sebenarnya laki dia yang dayus dok biar isteri perangai memalukan di khalayak ramai. huh!

    ReplyDelete
  8. kot eya tak perlu la nak maki maki huhu

    ReplyDelete