Friday, 15 June 2012

Hasil Kajian MARDI


Assalamualaikum, harini kiter nak tengok sejauhmana tajam mata korang pasai gambar ni..  Dalam gambar ni apa yang korang nampak hehhe??

Kasi komen sikit muhahahahah

Thursday, 14 June 2012

Redha



Sumber: Facebook ^_^

Wednesday, 13 June 2012

Penantian ku Berakhir

Assalamualaikum, apa khabor semua?? Hahaha harini ada berita gembira buat kiter... Ce teka ce teka.. Apa x tau? Ok lah kiter btau ye.. Setelah berbulan-bulan kiter menunggu tempat untuk praktikal akhirnya Alhamdulillah penantian kiter dah berakhir.. Amanah Iktiar Malaysia cawangan Ipoh huhu.. Tu tempat praktikal kiter... Waa neves la.. Xpe2 Kinah ko kena kuat...

Ni la portal kiter bukak petang td betapa gembiranya hati ulalalalalla~~~

 x nampak? sila klik untuk tgok yg lebih clear!!

Tuesday, 12 June 2012

Tamat Sudah!!!!

Assalamualaikum, hari ini tepat pada pukul 11.30 pagi tadi berakhirnya peperiksaan akhir kertas integriti dalam urustadbir negara. Fuhhh!! Lega rasanya tau dan pada hari ini juga tamatlah sudah kiter sebagai pelajar semester akhir.  Betui ka ni??? Betui la Cik KinAH ooiii  hang dah habis dah. Hehehe.. Ok Pasni bersiap sedia untuk packing barang sebab kiter nak balik dah ke kampung halaman tercinta. Nak tau kat mana?? Kat Ipoh la... Ipoh Ipoh Mali hihi..  Dalam keghairahan untuk pulang ke kampung, timbul perasaan sedihla.. Yela ceq dah duk kat bumi Sintok ni dah hampir tiga tahun.. Banyak pengalaman dan dugaan yang dah kiter tempuh selama duk kat sini.. Lepasni nak pisah dah dengan kawan-kawan.. Sedihla..  Tapi xpa bulan 11 nanti ceq mai Kedah balik na.. Jangan sedih-sedihla ye.. Takkan lari gunung dikejar huhu... Apa yang aku ngarut ni.. Oklah sampai sini saja la celoteh kiter hari ni. As salam.....


© Love Is Simple
Maira Gall